PolskiEnglish
Strona Główna |Impressum |Kariera tel.:(+48) 22 440 15 00
creditreform@creditreform.pl
Creditreform Polska Sp. z o.o.
Kontakt 08:00 - 16:00

22 440 15 00

creditreform@creditreform.pl

Portale randkowe i ważne pytanie

Zwolennicy Donalda Trumpa mają już nawet randkowe portale w Internecie przeznaczone dla osób wspierających określone wybory polityczne. Wbrew pozorom nie jest to błaha sprawa.

trumpsingles-jpg

Dziś postawimy bardzo istotne pytanie. Czy powinniśmy brać pod uwagę polityczne preferencje klientów? Wszyscy ci, którzy mieli okazję prowadzić rozmowy o polityce w rodzinnym gronie – podczas zlotów z okazji świąt, pogrzebów, imienin etc., wiedzą doskonale, jak silne bywa polityczne utożsamianie się z określoną frakcją lub poglądem. A może wykorzystać te podziały marketingowo?

Zwolennicy Donalda Trumpa w USA – a tamtejsza polaryzacja jest chyba jeszcze silniejsza niż w Polsce mają już nawet własne portale randkowe sygnowane nazwiskiem amerykańskiego prezydenta. Wiadomo, że aż dla 71% badanych polityczne preferencje mają decydujące znaczenie przy wyborze partnera. TrumpDating i TrumpSingles zdążyły już wzbudzić liczne kontrowersje. Jedna z tych stron reklamowała się jako narzędzie do „usunięcia liberałów z życia miłosnego”. Oczywiście obydwa serwisy przeznaczone są wyłącznie dla heteroseksualnych kobiet i mężczyzn. Co ciekawe, w opcjach pojawia się jednak status „zamężna/zamężny”. Widać, że bycie konserwatystą nie wyklucza pozamałżeńskich romansów...

Dość zabawna informacja ze Stanów Zjednoczonych każe jednak zadać sobie pytanie – czy profilowanie klientów pod kątem preferencji wyborczych nie byłoby strzałem w dziesiątkę? Zważywszy na siłę, z jaką polityczna tożsamość się wiąże, byłoby ciekawie wykorzystać taki potencjał do silniejszego związania klienta z naszym produktem…

 

Pan/Pani
Firma:
Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
*
Współpracujemy z

Federation of Business Information Service

Monitor Urzędowy

Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa