Strona Główna | | | Impressum | | | Kariera | tel.:(+48) 22 440 15 00 |
| creditreform@creditreform.pl |
Oczywiście nie jest możliwe przedstawienie tutaj wszystkich ważnych dla Creditreform wydarzeń w polskiej gospodarce czy branży informacyjnej lub windykacyjnej, które miały miejsce w okresie minionych 30 lat, a przynajmniej nie jest to zadanie trywialne.
Początki gospodarki rynkowej w Polsce nie były dla wielu przedsiębiorców łatwe ze względu na powszechny niedobór zasobów i infrastruktury uniemożliwiający osiągnięcie trwałej efektywności ekonomicznej, a także odczuwalne braki jakościowe odnoszące się do sfery regulacyjnej czy instytucjonalnej. Z drugiej strony dynamiczny napływ dóbr, usług i technologii zaspakajający szybko rosnący popyt zgłaszany ze strony obywateli, dodatkowo zaostrzał nierówną walkę o pozycję konkurencyjną rodzimych przedsiębiorców.
W tych, przedstawionych w dużym uproszczeniu, zmiennych warunkach otoczenia społeczno-gospodarczego, swoją działalność rozpoczęło polskie biuro międzynarodowej firmy Creditreform. Celem funkcjonowania firmy była pomoc przedsiębiorcom w ograniczaniu ryzyka nawiązania relacji z niesolidnymi kontrahentami, którzy unikali wywiązywania się ze swoich zobowiązań finansowych. Cel ten był realizowany poprzez dostarczanie wiarygodnych informacji o firmach, co umożliwiało klientom podjęcie bezpiecznej decyzji o nawiązaniu współpracy, a także pomoc w odzyskaniu należności na wszystkich etapach postępowania windykacyjnego.
- mimo wielu zmian i przeobrażeń, które w okresie minionych 30 lat nastąpiły we wszystkich obszarach życia społeczno-gospodarczego, cel działalności firmy Creditreform pozostał taki sam - podkreśla Jacek Koziaczy, Prezes Zarządu Creditreform Polska Sp. z o.o.
W ocenie Prezesa Zarządu Creditreform, jest to w dużym stopniu zasługa Klientów firmy, którzy doceniając korzyści płynące z wykorzystywania usług dostarczanych przez Creditreform w codziennej działalności, przyczyniali się do rozwoju firmy oraz jej adaptacji do nowych i szybko zmieniających się warunków otoczenia.
- w tym miejscu pragnę serdecznie podziękować wszystkim klientom za dotychczasową współpracę, a także zapewnić o stałym dążeniu firmy Creditreform do zwiększania jakości i funkcjonalności świadczonych usług, w celu ich optymalnego dostosowania do Państwa potrzeb – dodaje Jacek Koziaczy.