Rozwój konkurencji na rynkach powoduje, że poszukiwanie oraz redefiniowanie grup docelowych klientów jest jednym z podstawowych celów przedsięwzięć marketingowych w każdej firmie. Creditreform pomaga swoim Klientom w realizacji zadań marketingowych i handlowych, dostarczając odpowiednie informacje umożliwiające skuteczną komunikację z klientami.
Selekcja adresów
Dysponujemy rozbudowaną bazą danych o firmach, zawierającą blisko 3 miliony rekordów. Przy selekcji adresów brane są pod uwagę wyłącznie firmy, w stosunku do których nie istnieją negatywne przesłanki odnośnie ich wiarygodności. Kryteria selekcji adresów Creditreform Polska, to m.in.: kody branżowe PKD, wysokość generowanych obrotów, wartości wybranych wskaźników finansowych, wielkość zatrudnienia i wiele innych.
Formy dostarczania adresów
Nasze bazy marketingowe są przesyłane drogą elektroniczną w formacie .xls lub innym wskazanym przez Klienta.
Zawartość/treść dostarczanych informacji
Creditreform Polska dostarcza bazy marketingowe, które mogą zawierać następujące dane:
DANE PODSTAWOWE:
- nazwa firmy, NIP, REGON, KRS.
DANE DODATKOWE:
- numer telefonu, e-mail, fax, strona www, zarząd firmy, kody branżowe, obroty roczne, wskaźniki finansowe, zatrudnienie, kapitał zakładowy, udziałowcy i właściciele, forma prawna, data założenia firmy.
Adresy firm zagranicznych
Dzięki współpracy partnerskiej z biurami Grupy Creditreform może dostarczyć również informacje dotyczące firm zagranicznych.