PolskiEnglish
Strona Główna |Impressum |Kariera tel.:(+48) 22 440 15 00
creditreform@creditreform.pl
Creditreform Polska Sp. z o.o.

Standardy Jakości

W celu podniesienia poziomu obsługi Klientów oraz jakości produktów i usług, Creditreform Polska opracowała a następnie wdrożyła Standardy Jakości.

Objęta jest nimi działalność Spółki w zakresie:
  • obsługi Klienta
  • świadczenia usług związanych z zarządzaniem należnościami
  • tworzenia produktów związanych z oceną wiarygodności płatniczej
  • sporządzania analiz portfelowych i branżowych oraz baz marketingowych (produktów bazodanowych)
Wdrożenie norm jakościowych ułatwia zarządzanie przedsiębiorstwem, zwiększa jego efektywność i przejrzystość oraz mobilizuje do ciągłego samodoskonalenia.

Przede wszystkim jednak, Standardy Jakości gwarantują optymalną obsługę każdego Klienta oraz wysoką jakość naszych produktów i usług.
Pan/Pani
Firma:
Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
*
Współpracujemy z

Federation of Business Information Service

Monitor Urzędowy

Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa